Thursday, November 25, 2010

Updates this week :p

1-Aku beli spek baru!! yeyyyyy..tp duit melayang..yeyyyyyyyyyyy...disebabkan kemalangan kat kajang dlu, aku da malas g kajang..dahla susah carik parking..aku beli spek kt Focus Point(Bandar Baru Bangi) je. sebelah Ice Room..ganas gak kedai2 area situ..kedai perabot ada sale, kedai elektrik ada sale, Focus Point pon ada sale..yg bestnye, saleswoman kat Focus Point tu cunnnnn..ada 2 org..dua2 cun..mmg tarikan pelancong..eh..tarikan pelanggan..spek baru aku..Paulo Pilipe..titanium half-frame..aku dpt potongan 40%.. :">

2-semester ni aku drive kete gi uni, tp parking kat luar la..aku parking kat masjid. aritu aku ada kelas malam, abis kul 9.20..ingatkan pagar masjid bukak lg..sekali da tutup..pastu..secara tiba-tiba..ada teksi lalu tepi aku(time tu aku lam kampus lg)..teksi tu turunkan student..dorg kuar uni utk beli barang architecture..dpt kebenaran fellow la tu..aku pon naik teksi tu, suruh dia turunkan aku kat bahagian luar masjid..sekali sampai je kt tepi masjid..PAGAR LUAR MASJID pon tutup!!!! kereta aku xleh kuar!!(tp petang esoknya aku gi amik kete aku bwk blk umah..sbb lam kete ada laptop..aku xleh idup tanpa laptop) tp..alang2 dah naik teksi time tu..aku suruh dia anta aku gi Mid valley..aku kne balik gak aritu(Selasa) sebab pagi rabu tu kne gi klinik kesihatan bandar baru bangi..kat Bangi Perdana..ada appointment ngn doktor..nak amik result darah utk tau aku dah sembuh sepenuhnya drpd denggi ke belom..lepas 2 jam menunggu giliran, doktor tu kata dah sembuh 100%.. :D

3-esok(Jumaat) aku kne balik uni pagi2 utk masuk illegally melalui masjid..kne masuk dlm waktu subuh la..hari jumaat tu aku ada kelas Internet pkul 10-12am dan 3-5pm..x sabar lak rasanya..best kelas Internet ni..aku belajar perkara2 yg aku memang dah tau dan aku nak tau..lecturer yg mengajar pon baik..comel lak tu..yg best, student kelas Internet 4 org je..zzzzzzzz

4-malamnya, sedara-mara aku akan dtg ke rumah..sebab esoknya(sabtu) sepupu aku nak gi rumah tunang dia kat Melaka..tunang dia muda gilaaaaaaaaaaaaa...setahun muda drpd aku..umur dia 18..sepupu aku tu lelaki, umur dia 26..isk..untung gila jd org alim mcm dia..dia cite kat aku, time dia nak dptkan tunang dia tu dulu, dia mintak kebenaran straight kat bapak prempuan tu..sbb sepupu aku tu x kenal pon ngn prempuan tu..dia selalu usha2 time gi umah prempuan tu je..sbb sepupu aku tu ngn bapak prempuan tu mmg rapat..dorg rakan sekerja kat Sabah..sama2 aktif politik gak rasanya..then esoknya bapak prempuan tu kata "Ok"...tidak lama kemudian..dlm sebulan lepas tu kot..sepupu aku tu bertunang..pertengahan bulan 12 ni nak kawin..bahagia hidup dia..btw mak aku suruh aku teman sepupu aku tu dan keluarga dia gi umah tunang dia Sabtu nnti..aku xtau nak gi ke x..sbb banyak assignment kne siapkan..tp, kalo aku gi, mana tau dpt tackle adik prempuan tu lak ke..haaaaaa!! zzzzz

okeh tu je update utk minggu ni, minggu depan aku kne hantar assignment Understanding Islam, hafazan, dan Tutorial maths..pastu sabtu minggu depan ada extra class utk cover pelajaran yg dah ketinggalan minggu ni sebab lecturer maths xde..dia gi kursus..then..dua minggu lagi(mungkin 10 Dec) aku ada mid-sem exam..kejap gile..tp lepas mid-sem exam ada cuti seminggu dua..x sabar.. :D

No comments:

Post a Comment