Sunday, November 21, 2010

GSC dan Birthday Teha

1-Nov 19, jumaat..aku mcm biasa terbangun pkul 4 pagi..sakit tangan!!! kesan kne torture hospital serdang x sembuh lg..isk..pstu lps solat jumaat, amir amik aku ngn cik myvi dia..hitam gile..mmgla hitam..mmg colour myvi tu..kitorg g alamanda, yg join aku,amir,paan,raja,syazwan..akem sengal cancel last minute..ksian amir melayang rm8 dia beli tiket utk akem..akem ni mmg mir, dia keturunan kalimantan sket..asalnya nak tgk Harry Potter, tp tiket abis..so kitorg tgk Unstoppable..

2-Unstoppable ni psl sorg negro botak ngn sorg mamat nsem nak selamatkan satu train ni yg tgh meluncur laju tanpa pemandu dan membawa muatan highly flammable fluid..minyak tanah kot..xpon potasssssssssssium ngan shodiummmmmmm (tone suara cikgu praktikal time form 4..dia nak sebut Potassium ngan Sodium) zzzzzzzzzzzzzzzz kenangan terfunny btol la..cut short, last2 train tu dpt di-stopkan..pstu ada sorg otai ni..nama dia Ned..dia ni..kepala masuk air..zzzzz..."It's all about precision! I was in my comfort zone!" fak la mamat ni..lawak gile..haha..


3-Malam tu esan invite aku ngn amir smbut birthday awek dia, teha@ungu karmila..dia invite ngn sms je..patutnye bg la kad jemputan ke kadbod ke apa ke..lam kete otw ke Restoran D'Rimba (asalnya nak g Tepian Bangi tp tutup lak) aku borak2 ngn abammir..ades lawak gile..gelak gile2 lam kete..zzz..aku cite psl Pendi a.k.a. Ridha..dia roommate aku..dia ni dasat gile..hari2 dia mkn mi segera..bkn maggi je..mi cintan,mamee,mi sedap,miyabi sume dia kebas laaaaaaa..mmg alien betul pendi ni..makan mi segera hari2 tp masih hidup..sihat walafiat je...pastu aku cite kt amir satu kisah ni..psl Aiman a.k.a. Shinji tanya Pendi..soalannya berbunyi.."Pendi, cmne ko lulus math,fizik ni?" dgn muke tenuknye Pendi jwb "Because I'm pro~ I'm very pro~" (sambil buat tgn italian watdefak seperti gambar di atas)..bak kata Aiman "memang x memberangsangkan langsung jwpn pendi" hahahahah!!

4-Bila aku ngn amir tgh carik parking kt Restoran D'Rimba, da nmpk da esan ngn teha..berdua-duaan..di tempat gelap..sbb table dorg kt luar..xde lampu..zzzz..pstu aku sergah "Assalamualaikum! da kawin belom?!!" (takdela..memain je..gile pe nak sergah cmtu..heart attack teha kang) aku dtg bwk kek secret recipe yg esan beli..ye..esan yg beli..korg caye la ckp aku..aku mana penah menipu..tgk muke aku..glittering mcm Edward Cullen di bawah sinaran matahari..muke baik je..innocent..dalam hati ada taman..1st time jumpe teha tu...cun wo awek esan..then aku order nasi goreng ngn jus tembikai, amir lak order sirap ais..xpe mir..aku paham..kat Turki xde air sirap..zzzz...pastu aku tgk pinggan esan, dia tgh mkn nasi goreng..aku pon tny dia "Eh san? order nasi goreng je? apsal x order nasi minyak terussssss??" hahahahhaaha..pas makan2, teha cite psl nutrition..dia kan amik bidang Nutrition kat uni..teha kata kek keju tu menggemukkan! zz..aku pon mencelah "tu la san..len kali ko beli Carrot Cake!" hahahhaa terbatuk2 esan minum air..yg besnye malam tu, esan belanja segala-galanya..padan muke ko mir sape suruh order air sirap je..zzzzzzzzzzzzzz

ni gmba ktorg :p dr kiri..aku,amir,teha,esan

esoknye esan kata dia terlanggar kete org..camry..bagus..skrg..lut,aku,esan da penah langgar kete org, amir lak da penah kne langgar..bedu lak da penah langgar kete ngn motor sbb kete depan brek bg laluan kucing melintas..pasni sape lak ye? meh gua habaq..org area Bangi-Kajang ni drive mcm &*#(^&%$#%!!!!!! dorg ingt kalo drive laju, leh lulus ujian masa F1..leh dpt petak depan..kefala hotak dorg la..drive mcm pungkoq..pastu kitorg da langgar, mintak bayar mahal2 lak..jadi bersama-samalah kita berpegang teguh dgn pepatah "Drive jela laju-laju tak lama lagi insyaallah mampos la tu"
thanks Abammir Auxin for the Russell Peter's pic :D

4 comments: