Sunday, April 18, 2010

pc fair '10, awaited moment...


aku x suke sgt amik gamba,
so ni mungkin satu-satunya gamba aku ngn stranger :|
btw,esan ngn lut tgh gelak2 kat blkg, aku xleh konsenret grr


okeh smlm aku,esan,lut ngn joe g pc fair..
saje nak g jejalan, nak clearkan otak berserabut+terperap ni.
time nak g, naik ktm..train smpai time aku tgh beli tiket.zzz
pstu esan,lut,joe serbu msuk ktm..naseb aku lari laju..sempat2.hueh3
pstu lam train, depan aku ada sorg mamat indon ni,muka ganas...
tp lam hati dia ada taman..terharu aku..cmni la bagus...
dtg negara org, tjuk prangai baik, orang suke la..win-win situation de.

pstu pusing2 lam pcfair, tetibe lut ngn esan 'timbul tanduk'
abis amoi acer,hp dorg kebas..yang paling xleh bla..dorg dua
sempat lepak kat tepi jap pikir plan nak serbu awek tu cmne..
ingat ni Prison Break ke apa..zzz mcb dorg dua ni..gersangggg
then kitorg kutip flyer, compare laptop compaq,acer ngn asus.
susah gak nak pilih..last2 aku rekemen kat joe Compaq CQ42-188tx,RMK2k
gempak sia....cpu Intel i3..gpu Ati HD4500..freebies banyak lak tu.

then time nak balik, aku ngn esan borak2 time tunggu KTM..
skali tgh borak2, ada sorg abang depan ktorg join borak skali.
abang ni da keje, da kawin da. umah dia blkg stesen KTM UKM je.
dia borak la psl uni dan keje..gile open-minded la dia abang ni.
best dgr cite dia..baru aku sedar betapa susahnya hidup.......
korg bayangkan..dia ada degree Mechanical Engineering dr UKM,
tapi kerja kat kilang(ada jawatan tinggi la kot) kat Putrajaya,
dan dia kerja tu kontrak kejap je..aku lak..course ICT je...
UIA lak tu..compare UIA ngn UKM, sure UKM lg preferable..
nanti keje cemana la agaknya aku dapat..em em em........
tgh syok kitorg borak, esan tegur dua org French depan kitorg..
borak bahasa French woo...ebat ar esan..ckp French lancar gile.

p/s: bes siot earphone Sonic Gear ni.RM16 je tp bunyi sedappp. :p

No comments:

Post a Comment